kajak.ee


Esmaspäev, 25 Juuni 2018
Tere, Külaline -
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2

laimjala aeruramm
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

Vastus: laimjala aeruramm 03.10.2015 13:37 #11103

  • Angel
  • POLE LEHEL
  • Ekspert kirjatsura
  • Ego on see mis meid veepeal hoiab
  • Postitusi: 389
  • Karma: 6
Ai Lemps..
Paat : Galasport Sonic, Perception Madness. WK 640 Sport
Aer :Galasport Naja Maxi MCQ, Werner Tybee, Werner Desperado, Werner Shuna, Galasport Rasmussen
Riietus : Hiko kuivakas, Hiko kindad/papud, vest made by Kersti, Hiko kiiver
www.skpirita.ee

Vastus: laimjala aeruramm 15.10.2015 11:41 #11111

  • jaakobus
  • POLE LEHEL
  • Ekspert kirjatsura
  • õlleaerutaja
  • Postitusi: 479
  • Karma: 4
Pikk999 kirjutas:
Ma jõudsin vaevu poole peale selle lugemisega ja siis tulin mõttele et peaks Sind järgmine kord mägijõgedele kaasa võtma. Õlut meil on ja emotsioone ka. Tore kui ei peaks neid ise pliiatsi otsast paberile imema....


ehh, mägijõed on ju need urkad, kus peab eskimo esimese korraga mõlemalt poolt välja tulema... mul sellega endiselt nagu kaardimänguga: mõnikord õnnestub, aga üldiselt veab naistega paremini...

aga vat säärased jõed, nagu kunagi andres siin foorumis kirjutas pealkirja all "õlleaerutajale sobiv jõgi" vms, kus iga viie kilomeetri tagant on jõe kaldal spordisaal spordijoogimanustajatele, sellise tripi vastu poleks mul midagi...
Paat: Tahe Argo -Sinikajakas-; WK 500
Aer : Tahe carbon, Seabird B4 MK II carbon
Riietus: Hiko Kiara komplekt, short-arm kalipso, Palm Vector jope, Hiko Flexi ja Rafter saapad, jalgrattakindad, WurzelPeter
Viimane muutmine: 15.10.2015 11:44 Lisas jaakobus.

Vastus: laimjala aeruramm 21.10.2015 15:04 #11120

  • jaakobus
  • POLE LEHEL
  • Ekspert kirjatsura
  • õlleaerutaja
  • Postitusi: 479
  • Karma: 4
kuna suurem osa inimesi ei viitsinud laimjala lugu läbi lugeda (ise ka ei viitsiks, kuramuse seitse lehekülge ikkagi ), siis kopipaste ühest üsna keskel olnud olulisemast peatükist ka otse siia. muutmatult.

Vahemõtisklus kajakkimisest. Pisut urisevalt.

Ja nüüd ma kurjustan kajakisõitjate pihta. Kurask, mehed, mis teil viga on? Meri ei ole mingi rajaaerutamine, kus sa kihutad mugavasti sileda vee peal. Meri ei ole ka mingi sõbralik keskkond, kuhu pühapäevasõitja võib kõiki ohutusreegleid eirates minna. Kajakk on väga mõnus alus merel, sellega kannatab rahulikult ka kolme-neljameetriseid laineid võtta. Või suisa viie- või kuuemeetriseid, kui juhuslikult peaks õnnestuma neid õigel ajal õiges kohas kinni püüda. Aga vaid siis, kui on täidetud teatud tingimused!
Esiteks riietutakse vastavalt vee-, mitte õhutemperatuurile. See on mereaerutamise dogma!
Teiseks kasutatakse kõikvõimalikke ohutusvahendeid. Vest loomulikult, aga ka põll. Tõsiselt! Mitu paatkonda sõitis võistlusel ilma põlledeta. Heaküll, tuul oli pehme ja laine oli madal ning põhiosa marsruudist oli laidude vahel. Sellest hoolimata oli meie paatkonnal hetk, kus keset merd asuva kontrollpunkti fikseerimiseks pidime tegema ühe järsema ja kallutatud pöörde, et ees laiselnud aerupaadist ümber saada. Ja tolle manöövri ajal käis laine paar korda üle kokpiti serva küll. Olgu, te võite väita, et teie selliseid trikke ei tee, aga kui tuule kiirus raja vähe avatumas sektoris olnuks paar-kolm meetrit sekundis tugevam, oleks nii mõneski kohas hakanud laine ka tavaolukorras üle paadi sõitma. Ja sealt edasi on kiire lõppmäng: kaks esimest lainet löövad ilma põlleta kajaki vesilasti, kolmas lööb teid üle kuudi. Turvalises keskkonnas harjutamise käigus korduvalt järele proovitud!
Ja mis te siis teete, kui paat kummuli on? Kui mitmel oli kaasas aerupadi ja paadipump? Kui paljud neid vahendeid üldse kasutada oskavad? K2 paadiga suudavad eskimot teha vaid mõned inimesed Eestis. Ja põlleta pole sellest tolku. Kaasvõistlejad, nagu te isegi nägite, on tihtipeale liiga kaugel, et õigeks ajaks appi jõuda, valvepaadid ei suuda mitut ümber läinud alust korraga päästa... Kas meil on tarvis veel teist Kaberneemet, et ikka kinnistuks: ka kõige kõvemad mehed on varasurelikud, kui nad eiravad elementaarseid mereohutusreegleid? Kes ei tea, millest ma räägin, siis
epl.delfi.ee/news/eesti/analuus-kabernee...angemine?id=51278384
Ja sellest võistlusest on kõigest viis aastat möödas!
Et mind valesti ei mõistetaks: ma ei ole üldse mingi heasüdamlik hipi, kes hoolib ka kõige väiksema loomakese või aerutaja elust. Vastupidi, mul on soravalt savi, kas mõni liigse enesekindluse käes vaevleja upub või pääseb eluga. Totaalselt võõras mure. Aga korraldajatest on kahju, sest kogu see jama keeratakse nende kraesse.
Paat: Tahe Argo -Sinikajakas-; WK 500
Aer : Tahe carbon, Seabird B4 MK II carbon
Riietus: Hiko Kiara komplekt, short-arm kalipso, Palm Vector jope, Hiko Flexi ja Rafter saapad, jalgrattakindad, WurzelPeter

III Laimjala Aeruramm 25.06.2016 - registreerimine avatud! 11.03.2016 23:51 #11196

  • merentamm
  • POLE LEHEL
  • Algaja kirjatsura
  • Postitusi: 2
  • Karma: 0
Tänasest on avatud registreerimine 25. juunil toimuvale III Laimjala Aerurammule. http://aeruramm.ee/

Arvesse võttes kahe aasta kogemust ja osalejate tagasisidet, oleme teinud võistlusjuhendis muudatusi. Neist kolm olulisemat:
  • Tandem-võistkonnad. Tulles vastu neile, kellel on hõlpsamini kättesaadav ühene süst, lisasime võimaluse osaleda süstade-kanuude võistlusklassis ka nn tandem-võistkondadel, mis koosnevad kahest ühesest süstast. Tandem-meeskond saab kahepeale ühe võistluskaardi ning kontroll-punktides peavad kohal olema mõlemad võistlejad.
  • Mitmekesisemad ja meelelahutuslikumad lisaülesanded. Ka sel aastal saab aerurammule vahelduseks end proovile panna lisaülesannete lahendamisel, kuid need saavad olema võrreldes kahe eelmise aastaga märksa mitmekesisemad. Lisaks nutikusele pannakse proovile ka täpsus, osavus ja meeskonnatöö. Üritame vältida olukorda, kus võistkond ei suuda ka pikema aja jooksul ülesannet ära lahendada. Lisaülesanded saavad olema jõukohased ja pigem meelelahutuslikku laadi. Samas trahv lisaülesande mittesooritamise eest saab olema senise 10 minuti asemel 30 minutit.
  • Põll ette. Turvalisuse huvides on süstaga võistlejatel põlle kandmine kohustuslik.


Teema, mis on samuti aruteludest läbi käinud, kuid mida oleme otsustanud mitte muuta – aerude arv. On tulnud ettepanekuid eristada 2- ja 4-aerulisi sõudepaate, kuid leiame, et oma aluse “tuunimine” ohutusnõuete piires jääb iga võistkonna võimaluseks. Tihti on 4-aerulised alused raskemad ning selles osas lõpuni võrdset lähtekohta luua oleks keeruline. Aerude arv ei ole võistlustingimustega piiratud.

Ka muus osas jääb ürituse ja võistluse formaat sarnaseks kahel eelmisel aastal toimunuga. Võistlus toimub kahes klassis – sõudepaadid ja süstad-kanuud. Võistkonna moodustavad kaks liiget ja kontrollpunktide läbimise järjekorra saab otsustada võistkond ise.

Vastus: laimjala aeruramm 04.04.2018 23:41 #11330

  • jaakobus
  • POLE LEHEL
  • Ekspert kirjatsura
  • õlleaerutaja
  • Postitusi: 479
  • Karma: 4
Hoirassaa, uus aeruramm paigas!

aeruramm.ee/2018/02/v-laimjala-aeruramm-...-25-augustil-ruhves/

Sedakorda siis hoopis augustis. Nojah, eelmisel aastal manustas jaakobus piisavalt palju kohalikku spordijooki, et hilisõhtul võttis suisa pilli kätte ja üürgas öö läbi laulda. Nüüd on üritus muinastulede ööga samal kuupäeval - pidu kestab kaua ja tõenäoliselt arvab korraldaja, et ega selleks ajaks, kui võimendused välja lülitatakse, mandrimehed enam jalul ei seisa ja öörahu ei riku. No vaatame seda asja...

Aga vähe tõsisemalt rääkides (kirjutades): tegu on endiselt väga vägeva üritusega, mida oleks patt vahele jätta!
Paat: Tahe Argo -Sinikajakas-; WK 500
Aer : Tahe carbon, Seabird B4 MK II carbon
Riietus: Hiko Kiara komplekt, short-arm kalipso, Palm Vector jope, Hiko Flexi ja Rafter saapad, jalgrattakindad, WurzelPeter
Viimane muutmine: 04.04.2018 23:45 Lisas jaakobus.
  • Lehekülg:
  • 1
  • 2
Lehekülje loomise kiirus: 0.18 sekundit